Vásárlás folyamata

Igyekeztünk leegyszerűsíteni a vásárlás, felhasználás folyamatát, így néhány lépéssel már tudsz is regisztrálni illetve vásárolni weboldalunkon.

Regisztráció

Regisztráció akkor szükséges, ha vásárolni szeretnél, vagy a közösség tagjaként szeretnél hozzászólni egy-egy témához, cikkhez, fórumtémához (akár indíthatsz is egyet) vagy véleményed, kérdésed van egyik másik termékünkkel kapcsolatban.

Regisztrálás során a következő adatokat kell megadni:

  1. neved

  2. telefonszámod (nem kötelező)

  3. felhasználóneved: ez egy általad tetszőlegesen használt név, ezen szólítunk majd, és ezzel jelensz majd meg, mint a közösség tagja, azaz a hozzászólásaid, véleményed ez alatt a név alatt jelenik meg, a fórumot is ezzel a felhasználónévvel használod majd

  4. e-mail címed

  5. egy általad választott jelszó (2x megismételve)

Továbbiakban majd a felhasználóneveddel és ezzel a választott jelszavaddal tudsz majd belépni az oldalra.

Van néhány nem kötelező adat, amit örülünk, ha kitöltesz, de nem kötelező:

  1. érdeklődési köröd, ha ezt/ezeket megadod, akkor mi is jobban tudunk igazodni a közösség tagjainak igényeihez

  2. születésnapod, ha van gyereked vagy gyerekeid, akkor az ő szülinapjuk (ez még meglepetés, hogy miért érdemes megadni :))

A kötelező személyes adatok az oldal használatához szükségesek és ezeket a személyes információkat a vonatkozó adatvédelmi törvény betartásával, kizárólag a Veled való kapcsolatfelvételre használjuk, azt harmadik személynek semmilyen körülmények között sem adjuk ki, illetve nem engedjük, hogy bárki is hozzáférjen. Az adatvédelemről itt olvashatsz bővebben...

Az ÁSZF (azaz az általános szerződési feltételek) elfogadásával és egy ellenőrző kód megadásával már regisztráltál is oldalunkra. Nincs e-mail visszaigazolás, nem kell kattintgatnod sehova, mert mi úgy gondoltuk, hogy így egyszerűbbé tesszük a regisztráció folyamatát.

Ha sikerült a regisztrációd, akkor kapni fogsz egy üdvözlő levelet a megadott e-mail címedre, illetve belépve, az oldal tetején már a Kijelentkezés gomb jelenik meg a Bejelentkezés/regisztráció helyett.

Szállítási és számlázási címet azért nem kell megadnod a regisztrációkor, mert azt elegendő az 1. megrendelésed leadásakor kitölteni, és azt a rendszer megjegyzi a későbbiekben.
 

Személyes Fiókod

A regisztrációval már létre is hoztad személyes Fiókodat, amelyben olyan információkat találsz, amik az oldal használatával, akár a vásárlással, akár a közösségi funkciókkal kapcsolatosak. Azaz

  1. Profilodban a személyes adataidat, érdeklődési körödet, hírlevél feliratkozásodat (vagy leiratkozásodat) találod, illetve szerkesztheted, módosíthatod itt (kivéve a szülinapokat). A szerkesztés gombra kattintva tudod ezt megtenni, illetve itt tölthetsz fel egy tetszőleges „avatar” képet magadról, vagy használhatod az általunk felajánlott három közül amelyik tetszik.

  2. Címjegyzékeim címszó alatt a már korábban megadott címeket találod, illetve itt is hozzáadhatsz újat, de ez elegendő a megrendelések leadásakor is. A rendszer meg fogja jegyezni ha új címet írsz be, és legközelebb már azt is választhatod a legördülő listából.

  3. Hozzászólásaim alatt nem meglepő módon a hozzászólásaidat látod, akár csoportosíthatod, szűrve rá is kereshetsz. Hozzászólhatsz cikkekhez, témákhoz, termékekhez, illetve fórumtémákhoz is, ez utóbbiakat létre is hozhatsz.

  4. Kedvezményeim fül alatt a korábbi vásárlásaid során megszerzett hűségpontjaidat látod, azok felhasználásáról találsz információt, valamint láthatod, hogy jelenleg milyen (törzs)vásárlói kategóriába tartozol. A kedvezmények feltételeiről, részleteiről a Kedvezmények fül alatt találsz leírást.

  5. Vásárlásaim fül alatt az eddigi megrendeléseid listáját látod, minden megrendelésedet meg is nézheted, követheted itt is a státusz változásokat.


 

Terméklisták

A baloldali oszlopban találod csoportosítva a termékeket.

Ha főkategóriára kattintasz (Táplálékkiegészítők, Natúr kozmetikumok, Édes élet és Készülékek), akkor minden, abba a kategóriába tartozó termék megjelenik a listában.

A fő kategóriákon belül azonban tovább szűrhetsz, ha pl a táplálékkiegészítők közül Téged csak olyan érdekel, ami gyerekeknek való, és azon belül is egy adott problémakörre javasolt (pl immunerősítés), akkor a listában már csak azok jelennek meg, amik ezeknek a kritériumoknak megfelelnek.

Ha kiszemelsz egy terméket a listából, akkor arról bővebb információt találhatsz, ha a „részletek” gombra kattintasz. Igyekeztünk a lehető legtöbb adatot közzétenni, sőt saját, ismerőseink, vásárlóink tapasztalatát felhasználva olyan szubjektív de hasznos információkat is, amelyek segíthetik a kiválasztást.


 

Vásárlás a weboldalon

Ha már regisztráltál, akkor vásárláshoz jelentkezz be, illetve ha még nem regisztráltál, akkor legkésőbb a vásárlás megkezdésekor kérjük, hogy add meg a regisztrációhoz szükséges adataidat.

A kiválasztott termék a Kosárba gomb megnyomásával kerül a Kosárba, az oldal jobb felső sarkában láthatod, hogy az addig kiválasztott termékek összesen mennyibe kerülnek.

Ha úgy érzed, hogy már minden áhított terméket kiválasztottál, akkor ezt a jobb felső sarokban levő Kosár gombot megnyomva jutsz a kiválasztott termékek listájához. Itt módosíthatod a mennyiségeket, hozzáadhatsz vagy törölhetsz is belőlük. Ha elégedett vagy a listával, akkor a Pénztár feliratra kattintva tudod végigvinni a megrendelés feladását.


 

Vásárlás menete

A Pénztárban láthatod újra a kiválasztott termékek listáját. Itt lehet érvényesíteni a kuponodat, ha van, és az eddig összegyűjtött hűségpontok (a kerek pontok) jóváírását (azaz a megrendelés összegéből való levonását) is kérheted.

Ezután tudod kiválasztani a szállítási módot, amire jelenleg három lehetőség van:

  1. házhoz szállítás futárszolgálattal,

  2. átvétel egy kiválasztott Pick Pack ponton

  3. személyes átvétel csak előre egyeztetve (cím: 1132 Budapest, Visegrádi u. 50/A.)

Bővebben a szállításról és annak díjáról a Szállítási módok és díjak címszó alatt olvashatsz.

Ha kiválasztottad a szállítási módot, akkor a szállítási cím megadása következik, ez házhoz szállítás esetén egy olyan cím, ahol napközben Te vagy megbízottad elérhető, Pick Pack pont esetén egy Neked útba eső tetszőleges cím a legördülő Pick Pack pont-listából. Személyes átvétel esetén ügyfélszolgálatunk címe lesz a szállítási cím (automatikus).

A megjegyzés doboz arra szolgál, ha valamilyen kiegészítő címadatot, vagy bármilyen plusz információt szeretnél megosztani velünk, ami a kiszállítással kapcsolatos, azt ide írhatod.

A számlázási cím megadása a következő lépés, itt vagy a szállítási címedet bemásolod, vagy kérhetsz számlát bármilyen névre. Környezetünk védelmében elektronikusan fogjuk küldeni a számlát a csomagod összekészítésekor, e-mailben, de ha papír alapú számlára is szükséged van, akkor értesíts minket és küldünk számlát kinyomtatva is.

A fizetési módok közül kell még választanod, azaz kifizetheted megrendelésedet a csomag átvételekor (utánvéttel vagy helyszíni készpénzes fizetéssel), elutalhatod a Kerekegészség bankszámlájára vagy a megrendelés leadásakor bankkártyáddal on-line is fizethetsz.

A fizetési módokról és azok esetleges díjáról a Fizetési lehetőségek címszó alatt olvashatsz.

Ezek után már csak le kell ellenőrizned, hogy minden megadott információ megfelelő-e, és a Megrendelem gomb megnyomásával elküldöd megrendelésedet.

Erről egy automatikus levelet fogsz kapni, amiben visszaigazoljuk, hogy megrendelésed rendben beérkezett hozzánk. Ezután fogjuk feldolgozni kérésedet, és ha összecsomagoltuk a kért termékeket, újabb levelet küldünk az átvétel/kiszállítás részleteivel.

A csomag átvétele után, reméljük elégedett leszel, mi mindent megteszünk annak érdekében, hogy visszatérő vásárlónk, felhasználónk legyél! Ha mégis adódna valamilyen probléma a megrendeléseddel vagy bármely termékkel kapcsolatban, akkor a reklamációról, garanciáról, elállás jogáról a Garancia, elállás címszó alatt olvashatsz itt.