Garancia, elállás

Minden általunk forgalmazott termék gondos kiválasztási folyamat eredményeképpen került kínálatunkba. Ez a táplálékkiegészítők esetében azt jelenti, hogy

  • előnyben részesítjük azokat a készítményeket, amelyek összetevői természetesek, nem szintetikusak,

  • speciális előállítási módja nem károsítja az összetevők hatását,

  • ezáltal jobban hasznosulnak a szervezet számára és a mellékhatások előfordulásának lehetősége vagy a függőség kialakulása a minimálisra csökken,

  • folyamatosan kapunk visszajelzést a fogyasztóktól azok hatékonyságára nézve,

  • megbízható, hazai engedélyekkel rendelkező gyártók és forgalmazók kínálatából valók,

  • orvos és természetgyógyász szakértői csapat segíti munkánkat.

A natúr kozmetikumok esetében pedig azt, hogy

  • választékunkban csak olyan termékek találhatóak, melyek nem tartalmazzák a legkockázatosabb vegyületeket, mint pl alumínium származékok, ftalátok, szulfát származékok (pl: SLS,SLES stb.) kőolaj származékok, parabének,

  • ha tartalmaz a természetes alapanyagokon kívül mást, pl. parfümöt, arra a termékleírásban külön felhívjuk a figyelmet,

  • munkánkat szakértők is segítik.

A termékek leírásánál gondosan járunk el, azaz minden, a gyártó illetve forgalmazó által megadott információt és adatot megjelentetünk, sőt a saját és vásárlóink tapasztalatát is megtalálhatod az adott termék adatlapján. Az előbbit a Szubjektív, de érdekes, utóbbit pedig a Vásárlói vélemények címszó alatt találod.

 

Szavatosság és jótállás

Az Kerekegészség webáruház és közösségi portál, mint eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak. A termékekre vonatkozó szavatossági és jótállási feltételek a termékek csomagolásán vagy dokumentációján találhatók.  Bármilyen reklamációval kapcsolatban felhívhatsz minket az oldalunkon található ügyfélszolgálati telefonszámokon, vagy jelezheted problémádat a megadott email címen. Telefonon történt megkeresés esetén azonnal tájékoztatunk szóban a teendőkről, ha írásban keresel meg minket, akkor 10 munkanapon belül válaszolunk kérdésedre, írásban, a megadott e-mail címedre küldött elektronikus levélben.

Szavatossági idő a táplálékkiegészítők és natúr kozmetikumok esetében: ameddig a szavatosság érvényes. Termékeinknél egyedileg és a gyártás idejétől függően is változó a szavatosság ideje, ezt a gyártó tünteti fel a dobozon, vagy a csomagoláson, de nem lehet kevesebb mit 3 hónap a szállítás időpontjától.

Szavatossággal arra vállalunk felelősséget, hogy az eladáskor hibátlan terméket kaptál tőlünk, tehát nincs olyan rejtett hibája, amely csak később fog kiderülni és az ismertetett tulajdonságait a szavatossági időn belül mindenképpen megtartja.

Garancialevéllel rendelkező termék (ezek a készülékek) meghibásodása esetén lehetőséged van nálunk (Eladó) jelezni ezt (telefonon vagy e-mailben) vagy a termékhez mellékelt garancialevélen megjelölt címen és telefonszámon a gyártó/forgalmazónál, mindkét helyen megfelelő tájékoztatást kapsz majd a további teendőkről és lehetőségekről. A 151/2003. (IX. 22.) számú Kormányrendeletben meghatározott fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállás – terméktől és gyártótól függően minimálisan 12 hónap. A garancia érvényességi idején belül történt meghibásodások esetén a készülék javítását kérheted, hogy mi itt a Kerekegészségnél intézzük, vagy viheted a garancialevélen feltüntetett szervízbe közvetlenül. Mindkét esetben a készülék szállítása a Te költséged. Javítás esetén a készülék leadásától számított 30 napon belül kell a garanciális terméket megjavítva visszaszolgáltatnunk (vagy a szervíznek), ha ez nem történik meg, akkor kérheted a termék vételárát is.

Figyelmeztetés a táplálékkiegészítőkhöz

Az étrendkiegészítők nem gyógyszerek, nem rendelkeznek gyógyhatással, nem alkalmasak betegségek kezelésére sem megelőzésére. Az étrend-kiegészítők élelmiszerek, így a jelölésükre (címke feliratok, a címkén, csomagoláson található bármely jel, ábra stb.) és reklámozásukra az élelmiszereknél megfogalmazott általános előírásokat kell alkalmazni. Ennek megfelelően a termékek jelölése, megjelenítése és hirdetése nem állíthatja, vagy sugallhatja, hogy az étrend-kiegészítő betegségek megelőzésére, kezelésére alkalmas, vagy ilyen tulajdonsága van. Kérjük a gyártók leírásainak és reklámjainak olvasásakor ezt vegyék figyelembe!

Reklamáció

A megrendelt és kiszállított termékekkel kapcsolatban mennyiségi és/vagy minőségi kifogás esetén a futárcég a kifogásolt terméket visszaszállítja, feltéve, ha a reklamáció már a kézhezvételnél megtörtént. Ezért mindenképpen javasoljuk, hogy ellenőrizd a csomagot annak átvételekor. Jogos reklamáció esetén (pl. nem azt kaptad, amit megrendeltél, hibásan, sérülten érkezett, vagy nem annyi, amennyit kértél), webáruházunk felveszi Veled a kapcsolatot 3 munkanapon belül, és egyeztet Veled egy új kiszállítási időpontot. Ebben az esetben az új kiszállítás költsége már webáruházunkat terheli. Minőségi és/vagy mennyiségi kifogást a hozzánk küldött e-mailben (hello@kerekegeszseg.hu) tehetsz meg a kézhezvétel napján is. Ha Pick Pack Ponton veszed át a csomagot, akkor szintén az átvétel napján írásban jelezd nekünk, ha mennyiségi vagy minőségi problémád adódott.

Írásban benyújtott reklamációra 10 munkanapon belül válaszolunk írásban, a megadott e-mail címedre küldött elektronikus levélben. Ha szóban reklamálsz (telefonon), akkor szóban tájékoztatunk a további teendőkről és lehetőségekről. Személyes átvételnél ellenőrizni tudod átvételkor, hogy minden rendben van-e a megrendeléseddel, mert csomagodat az átvételig nem zárjuk le, azaz mennyiségi kifogással nem tudsz élni. Ha minőségi probléma adódna, akkor kérjük, hogy ezt a hello@kerekegeszseg.hu e-mail címünkre küldött levélben írd meg nekünk, melyet szintén 10 munkanapon belül kivizsgálunk és megválaszolunk Neked, a megadott e-mail címedre küldött elekrtonikus levélben.

Ellálás

Az internetes csomagküldő áruházak, így a Kerekegészség webáruház és közősségi portál (továbbiakban webáruházunk) működésének jogi hátterét a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormány rendelet szabályozza. Ennek teljes szövegét itt olvashatod. Ez alapján megrendelésedtől a megrendelt termék átvételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhatsz. Ebben az esetben a teljesítéssel összefüggésben az áru ellenértékét visszatérítjük vevőink részére, melyet a Kerekegészség Kft., a webáruházunk üzemeltetője köteles legkésőbb 30 napon belül visszafizetni. Ha fizettél a kiszállításért szállítási költséget (azaz 20.000 Ft alatt volt a megrendelésed értéke), annak összegére a visszatérítés nem érvényes.

Vásárlástól/megrendeléstől való elállás módjai a webáruházunkban:

  • e-mailt küldhetsz a hello@kerekegeszseg.hu címünkre, melyben jelzed elállási szándékodat a megrendelés számának feltüntetésével. Válasz e-mailben, 5 munkanapon belül kapsz tájékoztatást a további teendőidről (azaz a termék visszajuttatásáról, illetve az ellenértékének a visszautalásáról)
  • telefonon (a weboldalunkon feltüntetett számokon), illetve ügyfélszolgálati irodánkban személyesen, szóban is gyakorolhatod elállási jogodat, ebben az esetben szóban kapod meg a tájékoztatást a további teendőkről.

Minden esetben a termék(ek) megfelelő minőségben történő visszajuttatásának költsége a vásárlót terheli ellálás esetén. A visszaküldött termék(ek)et eredeti csomagolásában fogadjuk el, illetve elvárás, hogy annak minőségében ne történjen kár. Ez azt jelenti, hogy a táplálékkiegészítőket, natúr kozmetikumokat, egyéb fogyasztási termékeinket ne bontsd ki/fel, mert megbontott csomagolás esetén azt visszavenni nem áll módunkban. A készülékek esetében pedig kérjük, hogy ha az elállás jogát szeretnéd gyakorolni, akkor ne szereld össze, ne helyezd üzembe azt.  Ha a termék(ek) minőségi romlását tapasztaljuk, abban az esetben jogunkban áll a terméket nem visszavásárolni vagy a vevőtől követelni a kár megtérítését.